Just A Story//
Bounjour !
Hey ! Good days to you!

Welcome to my site !
Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

stalkers
best view with google chrome
right-click disabled
editor: Kyra Azmi


Ouu yaa ! Behave yourself here. you can ➜
+Follow | Go Home
Story | MyBio | MyBoy |
About
yes! i'm owner !


➜ Shakirah Azmi
➜ 18 Disember
➜ UiTMT student


Tagboard
Footprints here!


Credits

Template : Dinie Hanani
Editor : Shakirah Azmi
Image : We♥it
Best view : Google Chrome
Re-edit by : Kyra Azmi

26 September (Jumaat)
Jumaat, 26 September 2014 | 9:43 PG | 0 Awesome People
Hai awak ('',)
 ehh lupe nak kasi salam , hee ! Assalamualaikum :)
hari nie saya taknak kutuk awak laa , saya just nak share ape yang saya rasa jee . hehehe . skali skala saya nak juga luah ape yang saya rasa , heee .
awak sihat ? hmm mesti laa sihatkan sebab baru jee tadi saya jumpa awak . hehe
awak ! awak ! saya happy sangat tadi , serius cakap . 
saya tak pernah jumpe lagi orang yang macam awak , ermm masuk saya macam nie , hmm macam nie ekk , macam macam , hah !
seorang yang sudi mendengar , yang nak tahu pasal saya , yang caring , yang baik , semua yang yang laa senang cakap :3 hehehe
ohh ya ! awak ingat tak nie , hehehe

dengan bismillah , dari lubuk hati , ucapan yang ikhlas dari hati , saya nak cakap awak nampak kacak dengan berbaju melayu . haaa !
okay ! saya lupe , saya tak boleh uji awak lebih2 , nanti awak kembang , hahahaha
aa tapi tape , saya suka ! hehe saya suka cara awak . comel gituu :3
then petang tadi , awak selfie kan , dengan membe , hahaha
nampak kiutt owww , cer kalau time awak selfie tadi tuu , awak kenyit mata ke , kan comel , hahaa
cuba bayangkan, kalau saya tenung gambar awak , tetiba awak kenyit mata dekat saya ! perghh confirm saya demam seminggu , ye laa kan , sebab gambar yg kenyit , hahahaha
nie kan gambar yang awak send tadi , hehehe .




bila pandang lame lame , gmbar awak dengan kawan awak nie , mata nak dekat samee , kembar ke ? hahahahah . btw kan , gambar tuu saya dah malas nak rotate , jadi awak sengetkan kepale je laa ehh , x punn pusing kan laa hp tuu , ke kalau buka kat laptop , sengetkan laptop tuu ye hahahaha . hah !
senyuman awak kan buat saya tertarik laa , tambah tambah mata , yee betul ! saya suka dengan mata awak , memukau lah , hehee , okokok stop puji ! awak bukan boleh kan , saya puji sikit jee , kembang habis hidung hidung , hahaha .
awak ! saya nak bagi tahu nie , janji ngan saya k . jangan bagitahu sape sape , nanti saya malu , saya nak jujur dengan awak nie , saya harap awak dapat terima laa ye . saya minta maaf sangat sangat , saya terpaksa bagi tahu jugakk . hope awak faham okay .
saya nak bagitahu awak . . hurmm . saya nak bagi tahu . .
saya sayang awak tauu ! sayang sangat , awak dah curi hati saya tak sampai dua puluh empat jam ! fuhh , pandai awak ambil hati saya kan . hahahaha
hah satu lagi saya nak bagi tahu .
awak nampak tak gambar bawah nie , 


sayang saya awak macam mana sayang sayang bebear saya . tapi sayang kat awak lebih lagi lah . hahaha, btwkan . awak nie hensem aa . *orang angau kan , hehehe
awak , nanti kan kan , awak search google tau . saya tak tahan laa bila ingat balik ape yang awak cakap kat DM tuu .
KANDANG BABY 
ehem ehem , awak dulu duduk dalam kandang yee . bukan katil baby ke ? hahaha . pun boleh laa awak . janji saya faham ape yang awak cakap tuu , btw thanks tau sebab belanja makan , tiap kali jumpe mesti makan , haha gemok saya lepas nie , macam bebear kt gambar tuu mungkin , hahahaha . takpe janji awak tak tinggal saya suda :)
 awak tinggal saya ! saya serta merta bertukar jadi harimau kumbang . hahaha ehh tak tak ! singa betina kot . hahaha
okay lah awak , itu jee kot pada hari ini , acecey . nanti kita sambung hari lain yee . hahah
awak ! please stay handsome okay . rambut tuu biar jee cacak2 , hahaha
okay awak , selamat tido , mimpi saya tau nanti , hehe
awak jangan risau pasal saya ehh ! saya tahu jaga diri saya , dan saya akan dengar cakap awak ,kalau awak suruh mandy , ye saya mandy , haha . tapi awak ! please stay macho bila depan saya yee . kalau saya demam sekali pun , saya nampak awak , confirm baik demam terus , hahaha
SELAMAT MALAM , MIMPI INDAH YE , TAKE CARE.
SAYA SAYANG AWAK TAU :*

| New things